Dlaczego "wycinacie" pliki INSTALL?

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 31 Gru 2002, 12:42:21 CET

On Tue, Dec 31, 2002 at 01:14:08PM +0100, Tomasz Witek Wittner wrote:
> Czasami jest  i to powinno wystarczyć, żeby nie wycinać ich w pień. Np.
> INSTALL z inn'a to podstawa, a many służą tylko jako odnośniki.
> A jeżeli wolisz selektywnie usuwać INSTALL z paczek (ile ich jest? - ponad
> 4k?), zamiast zostawić wszystkie w spokoju...

Zdecydowana większość plików INSTALL w źródłach to wrzucona przez
automake -c kopia /usr/share/automake/INSTALL, z której nic nie wynika.

A pliki INSTALL przy tworzeniu nowych pakietów (a nie kopiowania
z innych dystrybucji) są do pakietów selektywnie dodawane, a nie usuwane
(bo taki plik w pakiecie sam z siebie zazwyczaj się nie znajdzie).

Ja w każdym razie zaglądam do plików typu INSTALL czy COPYING przy
podejmowaniu decyzji o dołączeniu do %doc lub nie.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/