kernel-2.4.17-1 i problem z initrd

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 1 Lut 2002, 16:39:12 CET

On Fri, Feb 01, 2002 at 04:31:10PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> W skrajnym przuypadku moze nic nie wrzucić jeśli chdozi o moduły o iel
> robi się to w otoczeniu monolitycznego kernela. Trzwaby to troche zmienić
> żeby geninitrd mocniej wykorzytywał informacje dostępne w systemie co do
> tego jakie moduły bedą potrzebne.

To znaczy jak mocniej ? Jakich informacji jeszcze nie wykorzystuje ?
Może mam grzebac w System.map aby stwierdzić czy jakiś fs jest wkompilowany
czy nie ?
W zasadzie moge tak zrobić ale tylko w celu ustalenia jaki fs użyć dla
initrd.
Co jeszcze mam wyciągnać ? Co jeszcze moge wykorzystać ?

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/