kernel-2.4.17-1 i problem z initrd

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 1 Lut 2002, 17:25:49 CET

On Fri, 1 Feb 2002, Artur Frysiak wrote:
> To znaczy jak mocniej ? Jakich informacji jeszcze nie wykorzystuje ?
> Może mam grzebac w System.map aby stwierdzić czy jakiś fs jest wkompilowany
> czy nie ?
> W zasadzie moge tak zrobić ale tylko w celu ustalenia jaki fs użyć dla
> initrd.
> Co jeszcze mam wyciągnać ? Co jeszcze moge wykorzystać ?

Z trochę innej działki (pisałem jakiś czas temu o tym):
geninitrd nie potrafi załapać, że sterownikiem może być kontroler macierzy
_wkompilowany_ w jajko. Pisze wtedy, że nie znalazł modułu i koniec. Nie
powinien się tak zachowywać (ewentualnie powinien wypisac komunikat, że
trzeba mieć wkompilowane....)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...