kernel-2.4.17-1 i problem z initrd

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 1 Lut 2002, 18:20:07 CET

On Fri, 1 Feb 2002, Artur Frysiak wrote:
> Czyli nieznalezienie modułu ma wyświetlić ostrzeżenie i nie ma być
> traktowane jako błąd ?

Traktowanie tego jako błąd krytyczny jest prawdą _tylko_ dla
dystrybucyjnego kernela. Dla innych nie musi być.

Prosty przykład - kernel nie potrafił mi wystartować ze strownikiem
macierzy w initrd, więc go przekompilowałem na stałe. A jednocześnie
chciałem mieć możliwość wyboru ext2/ext3 na partycji "/" i dlatego initrd
użyłem.

W zasadzie na taką okazję wystarczyłaby opcja w sysconfig:
DIST_KERNEL=yes

i na podstawie tego zachowanie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...