kernel-2.4.17-1 i problem z initrd

Pią, 1 Lut 2002, 18:31:32 CET

On Fri, 1 Feb 2002, Artur Frysiak wrote:

> To znaczy jak mocniej ? Jakich informacji jeszcze nie wykorzystuje ?
> Może mam grzebac w System.map aby stwierdzić czy jakiś fs jest wkompilowany
> czy nie ?
> W zasadzie moge tak zrobić ale tylko w celu ustalenia jaki fs użyć dla
> initrd.
> Co jeszcze mam wyciągnać ? Co jeszcze moge wykorzystać ?

Wiesz artur .. nie wiem czego nie wykorzystuje. Pprostu po osytanim "dżem
seszyn" z pomaganiem z initrd na 2.4 zarejestrowałem, że osobie które
geninitrd używąła w środisku wąłsnego kernela cos takiego właśnie się
stało. Nie mam pojecia czy jest to kwestia kernla 2.4 czy tego że był on
monolityczny w cżęsicahc na jakich potencjalnie operował geninitrd
(obsługa systemu plikkowego i urzdznai na którym znajduje się root fs).
Nie miałem też za bardzo możliwości przyjrzenia się temu dlaczefo tak się
stało. Log z uruchodmienia geninitrd leży gdzies na ftp ale już wyleciało
mi z historii gdzie to jest.