syslog-ng się sypie?

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 1 Lut 2002, 17:12:53 CET

Dnia 01 lut o godzinie 16:33:21 +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala napisał(a):
> Przez pewien czas używałem bardzo fajnego zamiennika 'zwykłego' sysloga
> - syslog-ng. Niestety musiałem z niego zrezygonwać ze względu na to, że
> po pewnym czasie przestaje wysyłać logi na /dev/tty12. (do plików
> /var/log dopisuje nadal).
> Czy ktoś tego używa i wie co się dzieje?

Dopiero co o tym pisałem na users-pl. syslog-ng zaprzestaje logowania na
tty przy "/etc/rc.d/init.d/console start" (czyli też przy starcie
systemu), ale tylko wtedy, gdy włączony mam framebuffer. Przy
video=matrox:off nie ma tego zjawiska...
Nie wiem, czemu tak jest - pewnie to babol w syslog-ng...

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --