syslog-ng się sypie?

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 1 Lut 2002, 23:36:36 CET

 1.02.2002 pisze Bartosz Jakubski (migo w supernet.com.pl):

> Dopiero co o tym pisałem na users-pl. syslog-ng zaprzestaje logowania na
> tty przy "/etc/rc.d/init.d/console start" (czyli też przy starcie
> systemu), ale tylko wtedy, gdy włączony mam framebuffer. Przy
> video=matrox:off nie ma tego zjawiska...
> Nie wiem, czemu tak jest - pewnie to babol w syslog-ng...

Ja też używam framebufera (rivafb) i też dokładnie w tym samym momencie
syslog mi się wykłada.
Może spróbujesz skompilować wersje devel syslog-ng-1.5.13?

--
The story you are about to hear is true.  Only the names have been
changed to protect the innocent.