dosemu raz jeszcze

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 1 Lut 2002, 21:49:31 CET

On Fri, Feb 01, 2002 at 08:10:04PM +0000, Krzysiek Taraszka wrote:

> Zgadzam sie z toba kolego w stu procentach, dawno nie uzywalem dosemu; z
> tego co pamietam to xdosemu a dosemu nie mialo zadnej roznicy a tylko to
> drogie bylo zbedym dodatkiem zajmujacym miejsce na HDD ...

Aha, a biblioteki XFree nie są zbędnym dodatkiem do uruchamiania tylko
terminalowych programów pod dosemu, tak?

Rozwiązanie już podawałem (oprócz pkt 1, ale to wynika z 2 i 3):
1. wspólne pliki potrzebne dosemu i xdosemu do podpakietu (-common np.)
2. w pakiecie dosemu niech będzie /usr/bin/dosemu i odpowiednie linki do
niego w /usr/bin
3. w pakiecie xdosemu niech będzie /usr/X11R6/bin/dosemu (zlinkowane
z X) i odpowiednie linki do niego (w tym /usr/X11R6/bin/xdosemu)
3a. xdosemu Obsoletes: dosemu.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/