ncurses a polskie znaki

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Pią, 1 Lut 2002, 23:25:31 CET

On Fri, Feb 01, 2002 at 10:05:45PM +0100, Grzegorz Goławski wrote:
> Nie jestem do końca pewien czy jest to wina ncurses, ale w niektórych
> programach używających tej biblioteki nie ma polskich znaków
>
> Przy użyciu funkcji printw() wszystko jest w porządku, ale problem pojawia
> się wraz z funkcją addch().
>
> Po uruchomieniu tego programu zamiast ł na ekranie jest jakiś dziwny znak.
> Wszystko jest w porządku, jeżeli zamiast addch('ł') jest printw("ł").
> Przez to polskich znaków nie wyświetla purp przy opisie pakietu.
>
> Właśnie commitowałem speca do najnowszej wersji purp'a. Czy możecie sprawdzić
> czy u was jest to samo?

> [...]

Nie dalej jak tydzień temu spotkałem się z tym problemem. Dzisiaj jednak
widzę polskie znaczki (między innymi w świeżo przebudowanym purpie
i w programiku testowym) tyle, że są podświetlone i podkreślone. ??

Nie wiem skąd ta zmiana. Nie moge sobie przypomnieć czy zmieniałem coś
co może mieć na to wpływ.

PS. Przypomniałem sobie, że można jeszcze sprawdzić na konsoli i tam są
dalej zupełnie dziwactwa (ł to migające |).
--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>