Wywrotowy indianin?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Sob, 2 Lut 2002, 16:14:33 CET

Witam!

Ostatnio mocno zwiększył się ruch www na moim serwerze i bardzo często
dostaję maile od logchecka mniej więcej takiej treści:

Feb  1 13:18:03 mainframe kernel: Security: signal 11 (read or execute addr
0x08ee4a40) sent to
httpd[22253], UID 51, EUID 51, parent httpd[27560], UID 0, EUID 0, by
httpd[22253], UID 51, EUID 51,
parent httpd[27560], UID 0, EUID 0
Feb  1 13:18:03 mainframe kernel: Security: more signal warnings, logging
disabled for one second

... i tak w kółko.
Niestety, nie jestem w stanie namierzyć co wywraca tego apache'a, wszystkie
"child pid 20766 exit signal Segmentation fault (11)" lądują w samym
error_log, nie bardzo wiem który z -nastu virtuali może to generować...

Czy ktoś ma jakiś pomysł na to?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki