Wywrotowy indianin?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Sob, 2 Lut 2002, 20:56:26 CET

On Sat, 2 Feb 2002, Jacek Osiecki wrote:

> Witam!
>
> Ostatnio mocno zwiększył się ruch www na moim serwerze i bardzo często
> dostaję maile od logchecka mniej więcej takiej treści:
>
> Feb  1 13:18:03 mainframe kernel: Security: signal 11 (read or execute addr
> 0x08ee4a40) sent to
> httpd[22253], UID 51, EUID 51, parent httpd[27560], UID 0, EUID 0, by
> httpd[22253], UID 51, EUID 51,
> parent httpd[27560], UID 0, EUID 0
> Feb  1 13:18:03 mainframe kernel: Security: more signal warnings, logging
> disabled for one second

Ech, oczywiście cudownie sobie wysłałem, nie podając jakichkolwiek
szczegółów :-)

kernel-2.2.20-3 - dystrybucyjny

apache-1.3.20-16
apache-mod_actions-1.3.20-16
apache-mod_auth_anon-1.3.20-16
apache-mod_digest-1.3.20-16
apache-mod_expires-1.3.20-16
apache-mod_rewrite-1.3.20-16
apache-mod_vhost_alias-1.3.20-16
apache-mod_ssl-2.8.4_1.3.20-2
apache-mod_define-1.3.20-16
apache-mod_dir-1.3.20-16
apache-mod_headers-1.3.20-16
apache-mod_proxy-1.3.20-16
apache-mod_status-1.3.20-16

W sumie większość tu jest "na zapas", konkretnie w tym momencie żaden z tych
modułów nie jest używany - więc chyba nie one mieszają...

php-common-4.0.6-12
php-mysql-4.0.6-12
php-calendar-4.0.6-12
php-doc-4.0.6-12
php-gettext-4.0.6-12
php-pcre-4.0.6-12
php-pgsql-4.0.6-12
php-sockets-4.0.6-12
php-zlib-4.0.6-12
php-4.0.6-12
php-gd-4.0.6-12
php-cgi-4.0.6-12
php-ftp-4.0.6-12
php-imap-4.0.6-12
php-odbc-4.0.6-12
php-pear-4.0.6-12
php-posix-4.0.6-12

A tu już większość używana - choc nie wszystkie...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl