rc-scripts

Sob, 2 Lut 2002, 21:15:53 CET

[sobota, 02 luty 2002], Witek Kręcicki napisał(a):

> 1. kilka kilobajtów nikogo nie zbawi

Mnie zbawi, bo to ja robie merge z brancha developerskiego.

> 2. dopóki PLD-1.0 jest na 2.2 dopóty jest to użyteczne

Watpliwe. Powtórze się - od takich rzeczy jest firewall-init.

> 3. Ułatwia to wszystko

A łyżka na to niemożliwe.
"Zainstalowałem sobie PLD, włączyłem maskarade w rc-scripts i nie
działa, pomóżcie".
Nie, ipchains nie jest w bazowym zestawie pakietów.

> 4. zawsze to można usunąć w przyszłości

Ta przyszłość to najpóźniej poniedziałek.

> 5. w czym to komukolwiek przeszkadza?

Mnie przeszkadza w zarządzaniu skryptami, już i tak rc-scripts są _duże_.

Janek