rc-scripts

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 2 Lut 2002, 21:33:46 CET

to inaczej: ta maskarada zajmuje w rc-scripts ok. kilobajta
firewall-init zajmuje jako RPM 10kb, po rozpakowaniu okolo 30
Jezeli tak dbasz o miejsce to powinienes umozliwic prosta maskarade (i to
tylko-i-wylacznie maskarade) przy pomocy samych rc-scripts, bez koniecznosci
instalowania dodatkowych (czyt. firewall-init) pakietów. Pozatym kto by
szukał maskarady w pakiecie odp. za firewall? Ja tez tego nie znalazlem. a
co do argumentu o przejsciu bezbolesnym na 2.4: firewall-init chyba na 2.4
nie pojdzie? Zreszta robta co chceta, ja jestem za, wiekszosci osob to nie
przeszkadza...
WK