dosemu raz jeszcze

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 3 Lut 2002, 02:59:02 CET

On Sat, Feb 02, 2002 at 10:14:22AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A nie prosciej 2 pakiety:
> dosemu (to co qboosh pisze w pkt 1 i 2)
> xdosemu (to co qboosh pisze w pkt 1 i 3)
> i Obsoletes: miedzy nimi nawzajem.

Maniana z tego wyjdzie.
Wszystkie pakiety zależne od dosemu mają Requires: dosemu.
Czy może być w xdosemu:
Obsoletes: dosemu
Provides: dosemu ?

Z tym common to nie był najlepszy pomysł, głupio by wyglądało: dokumentacja
do dosemu w dosemu-common.
Więc może jednak wzajemne Obsoletes (jak z tym Provides powinno być?)
i w xdosemu te same pliki co w dosemu + xdos.

WF