dosemu raz jeszcze

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 3 Lut 2002, 17:05:53 CET

On Sun, Feb 03, 2002 at 12:52:11PM +0100, Robert Kurtys wrote:

>  a jesli razi to
>  zmienic nazwe pakietu dosemu na cdosemu (console dosemu)
> lub dac do Requires dosemulator
> i Provides: dosemulator w obu pakietach
Po lekkim przemyśleniu sprawy doszedłem do wniosku, że trzeba zrobić tak:
- w xdosemu Provides: dosemu
- brak Obsoletes, teoretycznie jakiś serwer może udostępniać po NFSie
obie wersje dosemu, np. dosemu bez X dla słabych maszyn.
- pakiety nie będą konfliktować
- rzadko używane programy dosdebug, mkhdimage do dosemu-utils
W Description można napisać, że wystarczy zainstalować xdosemu, jeśli ktoś
ma zainstalowane X-y.

WF