wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 7 Lut 2002, 12:51:02 CET

On Thu, Feb 07, 2002 at 07:30:58AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 7 Feb 2002, wrobell wrote:
> [..]
>
> Pierwszy punk jest powieleniem drugiego. Po drugie to nie kwestia czasu
> tylko tego aż to ktoś zrobi co moze sie stać równie dobzre jutro jak i za
> rok.

Nie będzie jutro. Programu nie pisze się w jeden dzień. Trzeba
na to czasu. Orientując się w tej materii mogę Ci powiedzieć,
że jest to kwestia kilku lat.

Mówimy o konwersji xml->pdf. Prawda?

> Zakładasz, że to będzie kilka lat i na tym opierasz resztę. Za duzej
Nieprawda. Wiem po prostu jak wygląda pod tym względem sytuacja.
Wiem ile trzeba czasu na napisanie porządnej aplikacji. I biorąc
pod uwagę te dwa czynniki, mówię Ci, że będzie dobrze za kilka
lat, jeśli będzie.

Dlatego upieram się przy tym by wydzielać dokumentację, która
jest w PDF-ach do podpakietów - w ten sposób ułatwimy ludziom
życie.

> ilości ludzi zaczyna zależeć na postępie tutaj żeby miało to trwać aż tak
> długo.
> W kwestii texi zostało już zrobione dużo bo jest możliwość juz konwersji z
> texi na xml i pozbycia się w bliskiej przyszłości texi (co się Stalmanowi

Tutaj się z Tobą zgodzę, ale to się wogóle nie przekłada na dokumentację
do wydruku (PS,PDF). Nie ma obecnie _odpowiednich_[1] narzędzi (free), żeby
z DocBook-a wygenerować PDF-a lub PS-a. Te które są obecnie rozwijane mają
jeszcze przed sobą długą drogę. Mówię tu o passivetex-u i fop-ie.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>

[1] odpowiedniej jakości