wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Czw, 7 Lut 2002, 18:12:09 CET

czwartek,  7. luty. wrobell pisze:

> Nie ma obecnie _odpowiednich_[1] narzędzi (free), żeby
>z DocBook-a wygenerować PDF-a lub PS-a. Te które są obecnie
>rozwijane mają jeszcze przed sobą długą drogę. Mówię tu
>o passivetex-u i fop-ie.
pod całą dyskusją mogę się podpisać obiema ręcami. znaczy się pod
argumentami strony "vs. tomek" :) zresztą już to wałkowaliśmy
przy okazji zsh, bez mała półtora roku temu i nie przypominam
sobie, czy cokolwiek poza zniknięciem pakietów z docami w innych
formatach się zmieniło. ani narzedzi, ani docow.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}