wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Czw, 7 Lut 2002, 20:00:44 CET

On Thu, 7 Feb 2002, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> pod całą dyskusją mogę się podpisać obiema ręcami. znaczy się pod
> argumentami strony "vs. tomek" :) zresztą już to wałkowaliśmy
> przy okazji zsh, bez mała półtora roku temu i nie przypominam
> sobie, czy cokolwiek poza zniknięciem pakietów z docami w innych
> formatach się zmieniło. ani narzedzi, ani docow.

Wytłumaczcie mi jak to jest .. mówicie że nie ma narzędzi do renderingu i
zeby ładowac w pakeity wynikowe różene wersje wyrenderowanych dokumentów.
Tymczasem ja wcale nie mam zamiaru się spierać o to czy takie narzędzia są
czy ich nie ma tylko to że *rendering tych dokumentów w trakcie budowania
pakietu* (bez względu na to że w zasadzie nie powinno być to w świetle
powyższego możliwe) jest bez sensu i że ma sens pakowanie dokumentacji w
możliwie jednej formie i to albo takiej najcżesicej uzywanej. Nie ulega
wątpliwości że jeżeli jess źrdło w texi to *najczęściej* jest ono czytane
jakimś czytnikeim info a nie drukowane. jak kotś ma takz silną potzrebę
która IMHO występuje o rżad jak nie dwa razy rzadziej jak czytanie info to
moze sobie wziać dokumet źródłowy i wyrenderować sobie o ile tego
potzrebuje za pomocą narzedzi przychdzących z dystrybucją. Przypomnę ze
pakeity źródłowe też sa częscia zasobów dystrybucyjnych.