wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pią, 8 Lut 2002, 01:17:33 CET

czwartek,  7. luty. Tomasz Kłoczko pisze:

>Tymczasem ja wcale nie mam zamiaru się spierać o to czy takie
>narzędzia są czy ich nie ma tylko to że *rendering tych
>dokumentów w trakcie budowania pakietu* (bez względu na to że
>w zasadzie nie powinno być to w świetle powyższego możliwe) jest
>bez sensu i że ma sens pakowanie dokumentacji w możliwie jednej
>formie i to albo takiej najcżesicej uzywanej.
a ja najczęściej używam html, so -- czemu info? a ktoś inny lubi
sobie wszystko wydrukować, najwygodnie mu to idzie z ps
przygotowanego przez dany team, bo i layout ładniejszy,
wyraźniejszy (bo czcionki lepsze, niż standardowe), i po
przeskalowaniu nadal wygląda jak trzeba i nawet kłopotów
z diakrytykami nie ma, już nie wspominając, że wektorowe grafiki
lepsiejsze od ascii-artów, a ktoś jeszcze inny jeszcze może
inaczej zechce lubić.

i dopóki nie będzie takiej elastyczności, to takie założenia
o-kant-pupy-roztrzaś. nie tylko dlatego, że przygotowuje się
różne formaty nie bez przyczyny: potrafią się między sobą różnić.

bo wcale też nie zapominam o tym, że chodzi tylko o generowanie
tej dokumentacji, którą luser też potrafi sobie sam zrobić.
właśnie w takim przypadku po każdym upgradzie taki człowiek
będzie się musiał od nowa w tym babrać, no i trzymać na hoście
narzędzia używane tylko do dokumentacji. i to jest właśnie dla
mnie bzdurą, bo zasobów przecież nie brakuje, a oszczędziłoby to
ludziom roboty.

zresztą, w skrajnym przypadku to i z dostarczania binarnych rpmów
można by zrezygnować, nie? przecież to lepiej, że dajemy userom
możliwość przekompilowania pakietów z takimi opcjami, jakimi
chcą, a nic im nie wymuszamy..

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}