wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Pią, 8 Lut 2002, 09:23:54 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> a ja najczęściej używam html, so -- czemu info? a ktoś inny lubi
> sobie wszystko wydrukować, najwygodnie mu to idzie z ps
> przygotowanego przez dany team, bo i layout ładniejszy,
> wyraźniejszy (bo czcionki lepsze, niż standardowe), i po
> przeskalowaniu nadal wygląda jak trzeba i nawet kłopotów
> z diakrytykami nie ma, już nie wspominając, że wektorowe grafiki
> lepsiejsze od ascii-artów, a ktoś jeszcze inny jeszcze może
> inaczej zechce lubić.

Nie rozumiem tych spraw z layout itd. Przecież nikt z nas tutaj nic nie
robi ? to jakim cudem ma być to lepsze, wyraźniejsze itd. od tego co
jesteś w stanie sam wygenerować majac texi w garści ?
Bierzesz źródłowy texi i używajac texi2{pdf,ps} generujesz co trzeba.
Jakbyś sobie zrobił odpowiednia definicje dtukarki z filtrem jako texi2ps
miałbyś jeszcze prościej.

> i dopóki nie będzie takiej elastyczności, to takie założenia
> o-kant-pupy-roztrzaś. nie tylko dlatego, że przygotowuje się
> różne formaty nie bez przyczyny: potrafią się między sobą różnić.

To w takim razie jest OKDR bo tej elastycznosci nie ma i nigdy nie było.

> bo wcale też nie zapominam o tym, że chodzi tylko o generowanie
> tej dokumentacji, którą luser też potrafi sobie sam zrobić.
> właśnie w takim przypadku po każdym upgradzie taki człowiek
> będzie się musiał od nowa w tym babrać, no i trzymać na hoście
> narzędzia używane tylko do dokumentacji. i to jest właśnie dla
> mnie bzdurą, bo zasobów przecież nie brakuje, a oszczędziłoby to
> ludziom roboty.

Czy ty naprawde po upgrade każdego pakeitu zawierajacego dokumentację info
chcesz mieć ja wydrukowana od nowa ?
Zapewne tylko dlatego że non stop ją drugujesz to juz nie masz czasu na to
zeby ją pzreczytać .. czy też nauczyć sie obsługiwać info.

> zresztą, w skrajnym przypadku to i z dostarczania binarnych rpmów
> można by zrezygnować, nie? przecież to lepiej, że dajemy userom
> możliwość przekompilowania pakietów z takimi opcjami, jakimi
> chcą, a nic im nie wymuszamy..

Kwestia w tym że to co Ty chcesz akutrat nie chcą inni i nie chodzi o to
że masz być pokrzywdzony z tego powodu że ktoś Cie olał. Chodzi o to że
wysiłek włożony w generwanie dokumetacji we wszystkich możliwych
formatycha wynikowych lepiej poświecić na inne kwałki zasobów
dystrybucyjnych albo na pisanie programu który umożliwi przglądanie i
drukowanie dokumentacji w rozsądnej frmie mając tylko xml.