tin

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 8 Lut 2002, 02:02:55 CET

No i mamy "piękny" upgrade...

Aktualny tin jest zwalony. Na configach z poprzedniej wersji (nieeee, mam
je za duże, żeby się bawić) wyrzuca mi przy próbie wysłania posta:

Invalid  Sender:-header Gołaszewski Paweł <blues w piorun.ds.pg.gda.pl

An error has occurred while posting the article. If you think that this
error is temporary or otherwise correctable, you can postpone the article
and pick it up again with ^O later.

q=quit, e=edit, o=postpone: e

Dziękuje za takie "buxfixy"...
Poprzednia działająca wersja to było 1.5.10
Teraz jest .11
Na pierwszy rzut oka widać, że locale zostały powyłączane (a mam krzaczki
w nazwisku). Proszę o wytłumaczenie wytłumaczenie się dlaczego.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...