slrn i X-Face

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 8 Lut 2002, 00:09:28 CET

11.01.2002 pisze Krzysztof Garus (bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl):

> apropos tego tematu, chętni mogą się przyjrzec temu:

> http://www.bigfoot.com/~kgarus/stuff/face2tty-0.1.tar.gz

> bajcik

Czy mógłbyś podesłać mi to na priv, bo nie mogę się połączyć z serwerem.
(ewentualnie ktoś inny, kto ściągnął to juz wcześniej)
Proszę o szybką odpowiedź.

--
Rewolucja Informacji będzie zdominowana przez linię komend!
--- Źródło: http://www.slashdot.org