tin

Pią, 8 Lut 2002, 08:13:12 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Marcin Chojnowski wrote:

> wiele jest takich upgrejdów, najgorsze jest to że kłoczek wali to
> do HEAD nie testując to samo jest z gnumeric który działałą w
> wersji 1.0.3 (chodzi o wykresy) a które w wersji już nie
> działają, nie mam siły męczyć ponownie miśka żeby to naprawił
> bo to bez sensu jego praca jak jednym ruchem bezmyślnie ktoś pakiet
> posyła do piachu.
>
> Ludzie bierzcie przykład z dzimi'ego on ogłasza że jest jądro do
> tesu testuje się to i tyle. A podejście że jeśli ktoś nie
> zgłaszał to jest ok albo że program się odpalił i skompilował to
> [...]

Milał prawie tydzień od wypuszczenia tej wersji. Wczoraj coś na ircu od
niechceznia napisałeś że gnumeric nie dizął. Na pytanie co nie dział nic
nie odpisałęś. BTS też na ten tenmat milczy. Gnumeric to nie jest mały
program. Skoro przez tydzień prawie nikt nic nie mruknał to jak to ma byc
testowane ?

Po drugie pod test2.zie.pg.gda.pl/~kloczek/gnumeric.png masz zrzut ekranu
z gnumeric i wykerem zrobiony orzed chwilą z wersji 1.0.4.