tin

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Pią, 8 Lut 2002, 11:33:41 CET

Dnia Pańskiego 08 Feb, 2002, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> nie odpisałęś. BTS też na ten tenmat milczy. Gnumeric to nie jest mały
> program. Skoro przez tydzień prawie nikt nic nie mruknał to jak to ma byc
> testowane ?

Tomek wbij sobie do głowy wreszcie bo do ciebie to nie dociera że
jeśli ktoś nie zgłaszał to nie znaczy że on W OGÓLE UŻYWAŁ.
Mnie stykał 1.0.3 i dopiero apt mi upgrejdnął. Nie przychodzi ci
czasem do głowy że nikt tego nie testował ??? Trzeba może BTS
sprzęgać z ftp i podawać mu informacje ile razy plik był pobrany.
Jeśli 2-3 razy to nie możesz powiedzieć żę pakiet był
przetestowany. Jeśli więcej niż 20 można liczyć że został
przetestowany i działa.

> z gnumeric i wykerem zrobiony orzed chwilą z wersji 1.0.4.

to ja ci pokażę jak umie wywala gnome.

Martii