GnuGadu

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 8 Lut 2002, 16:43:47 CET

 8.02.2002 pisze Tomasz Witek (tiwek w manta.univ.gda.pl):

> W /test jest nowy gg 2.pre2 jak ktos lubi pogadac to poproszę o testy.
> Ja osobiśćie dostalem 2 razy SIGSEV ale od tamtej pory bylo ok.
> Pojawily sie wersje pod kde i wm niestety wymagajace gtk i esd.
> Ale nad zamiana tego drugiego na oss i artsa prace trwaja.

Nie używałem nigdy gg (w żadnej postaci) ale dzisiaj się skusiłem i
postanowiłem porównać go z windowsowwym.
Niestety gg nie wypadł korzystnie :-(

1. Pierwsze co sie rzuca w oczy to błędy przy kodowaniu polskich literek, a
raczej braku ich konwersji na windziany standard CP.
Spróbuj znaleźć wszystkich userów z miejscowości Krośniewice. Windowsowy
gg znajduje kilkadziesiat osób, gaim też, gg - nikogo. Z Kutnem już jest
OK, bo nie ma 'ś' w nazwie.
2. Nie można usunąć starego konta (UIN).
3. Nie można zmienić swoich danych (Miasto, płeć rok urodzenia)
4. Nie ma grup 'kontaktów' (np "gracze w quake", "koledzy ze studiów",
"rodzina")
5. Gdy serwer pada, gg się wykłada, przy którejśtam z kolei próbie
połączenia.
6. Nie ma automatycznej zmiany statusu na 'zaraz wracam' lub
'nieobecny' po upływie określonego czasu bezczynności.
7. nie można wysyłać e-maila

8. irc jest fajniejszy ;->

--
Wolne Oprogramowanie: Oprogramowanie ludzi, od ludzi i dla ludzi! Rozwijaj!
Dziel się! Poprawiaj! i Ciesz się!