PHP-4.1.1-1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 8 Lut 2002, 10:37:07 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Jakub Bogusz wrote:
> Nie załatwi, bo część modułów będzie starsza i mogą nie działać. Testowałem
> już kiedyś.

Tego się właśnie obawiałem

> Włącznie z modułami apache.

ano. O tym myślałem.

> O tym już myślałem (także żeny uniknąć kilkunastu czy więcej restartów
> apache przy upgrade apache+komplet modułów+php+komplet modułów - te
> restarty potrafią trochę trwać). Ale nie mam na razie pomysłu jak to
> elegancko zrobić.

Od strony speca to mogłoby wyglądać tak:
ProgramGroup:	apache
do każdego modułu.

rpm musiałby tak samo szeregować to jak teraz szuka zależnosci i je
szereguje. Ale to jest pieśń dalekiej przyszłości.
Teraz nie mam koncepcji co zrobić... :(

ano - zobaczymy :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...