STABLE strikes again (Re: PHP-4.1.1-1)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 8 Lut 2002, 13:42:12 CET

On Fri, 8 Feb 2002, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Ilosć osób testujacych zwieksza się i tak ale żeby zachęcić do testowania
> wcale nie trzeab ogłaszać pre/beta/alfa .. wystarczy poprostu np. mówić że
> są dostępne nowe iso i że prosi się o zgłaszanie błedów tu a tu (co
> zamierzam zrobić po dzisiejszym generowaniu iso na pcol). Metod na to może
> być więcej i tu są spore rezerwy. Trzeba tylko wymyślić jak proces
> testowania zrobić bardziej efektywnym.

Tomku, jesli bedziesz robil nowe ISO to zrob to w sobote, przezuc
naprawde dobry kernel-2.2.20-8 z /test w HEAD, ja powiem malekith'owi by
na bootkietki przezucil kernel-BOOT-2.2.20-8, tak aby PLD moglo sie bez
problemowo zainstalowac.
Czemu ?
A bo 2.2.20-7 jest zwalone, a ono dalej siedzi na bootkietkach i w HEAD.
A obecne 2.2.20-7.3 ktore bylo w /test od soboty nie mialo duzych
problemow, wrecz ludzie zglaszali same pozytywne opinie, opiniowali ze
problemy typu kernel panic czy Opsy poznikaly, a -8 to nic innego niz -7.3
z dolozymy dc395_trm.o no i moim zapomnianym jfs.o (moj blad, przy
przepisywaniu kernel.spec zapomnialem odhaszowac :))

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)