tin

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 8 Lut 2002, 13:30:15 CET

In article <Pine.LNX.4.44.0202081051310.27113-100000 w piorun.ds.pg.gda.pl> you wrote:

> Nikt się nie odzywa... szkoda, że nikt nie czuje się zobowiązany
> wytłumaczyć dlaczego wyłączył te opcje...

Szczerze przyznawszy wlasnie czekalem na taki post ze slowami krytyki. ;)
Problemy z tinem (z pl literkami) zaczely sie juz w snapshotach do wersji
1.5.10. Metoda prob i bledow zmusilem jednak tina do dzialania - wlasnie
po wylaczeniu enable-locale tudziez dodaniu --disable-mime-strict-charset.
Testowalem taka konfiguracje na paru maszynach w tym rowniez na team, ep09 oraz
test3 - wlasnie w takiej konfiracji wszystko pracowalo jak nalezy...
Nie sprawdzalem jednak pola from... W zeszlym tygodniu mialem zamiar wyslac
rowniez prosbe o przetestowanie pakietu, ale w koncu doszedlem do wniosku, ze
skoro zrobie commita speca, zainteresowani tinem sami sprawdza, czy pracuje
on poprawnie, jednak sam pakiet nie trafi do stable i nie zostanie otagowany
jako stable. Stalo sie jednak inaczej dajac jednoczenie dowod na to, ze
w zasadzie wszystko co jest commitowane trafia bezposrednio na buildery.
Nie obwiniam tutaj akurat osoby, ktora zdecydowala sie o poslaniu tego na
buildery, bo w koncu mogla uznac, ze moje zmiany byly wlasciwe
jak rowniez sam nie czuje sie winny, bo w koncu w miare mozliwosci pakiet
przetestowalem. Ubolewam jednak tylko, ze wykrycie pewnych nieprawidlowosci
dzieje sie koncowym etapie produkcji pakietu, czyli po tym jak wyladowal
i przelezay tudzien na FTP...
Na koniec, mam prosbe o przetestowanie pakietu z opcja --enable-locale.
Pokazaly sie rowniez wersje snapshot 1.5.11, ale na nie chyba jest troche
za wczesnie...

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl