tin

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 8 Lut 2002, 14:18:32 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Lukasz Trabinski wrote:
> Na koniec, mam prosbe o przetestowanie pakietu z opcja --enable-locale.

to samo.

Zacząłem mieszać w opcjach tina. Jakieś wniski mam i coraz bardziej
dochodzę do wniosku, że coś jest popsute w samym kodzie. Configi stare
przeniosłem w inne miejsce i na świeżych nadal to samo było :-/

Wcześniejsze komunikaty wyrzucało przy ustawionym:
    72. Mail address (and fullname)        :blues w ds.pg.gda.pl

Po wycięciu tego i zostawieniu na domyślnych ustawieniach przy próbie
wysłania mam:

Error: Bad address in From: header.
Left parenthese missing in old-style address.

Jako from Ustawiał mi: