wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 8 Lut 2002, 14:35:51 CET

On Fri, Feb 08, 2002 at 02:19:51PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> No to jest gucio zatrówno w przypadku gnome-print jak i zsh.
Nie przyglądałem się tym pakietom, ale z powyższych
punktów wynika, że pakiet może _jednocześnie_ zawierać dokumentację
w następujących formatach (ew. rozbitych na pakiety jeśli coś dużo
miejsca zajmuje):
- info, PDF, txt
lub
- html, PDF, txt
lub
- info, PS, txt
itp, itd.

W ten sposób, oprócz czystego txt, mamy zawsze format hipertekstowy,
a także format gotowy do wydruku.