wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Pią, 8 Lut 2002, 14:45:08 CET

On Fri, 8 Feb 2002, wrobell wrote:
[..]
> Nie przyglądałem się tym pakietom, ale z powyższych
> punktów wynika, że pakiet może _jednocześnie_ zawierać dokumentację
> w następujących formatach (ew. rozbitych na pakiety jeśli coś dużo
> miejsca zajmuje):
> - info, PDF, txt
> lub
> - html, PDF, txt
> lub
> - info, PS, txt
> itp, itd.
>
> W ten sposób, oprócz czystego txt, mamy zawsze format hipertekstowy,
> a także format gotowy do wydruku.

No i pisze juz któryś raz że zmiast dostarczać to wszystko lepiej jest
dostaczyć źródło i peogram od generowania tych formatów wynikowych.
Dostarczać źródło jest sens o ile można nic innego nie dokładać czyli o
ile będzie się miało przeglądarkę do xml i odpwiednie konwertery. W
przyapdku dokumentacji źródłowej w texi z racji tego że potencjalnie o
rząd, dwa częsciej używa się samego info dostarczanie *dodatkowo* z *tą
samą* treścią wyrenderowanych pdf, ps czy a już tym bardziej txt nie ma
sensu bo będzie to wisiało na dyskach a mało kto z tego będzie i tak
korzysał.