STABLE strikes again (Re: PHP-4.1.1-1)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 8 Lut 2002, 14:27:49 CET

On Fri, Feb 08, 2002 at 01:18:52PM +0100, Witek Kr?cicki wrote:
> No wiec.
> 1. Przypomnijcie sobie watki z przelomu listopada/grudnia kiedy to mialobyc
> 'mrozenie'. Jezeli bysmy sie wtedy zatrzymali to bysmy mieli dosc..
> nieaktualny system...
> 2. Jezeli ktos jest przeciwnikiem wrzucenia PHP-4.1.1 do stable to niech
> sobie poczyta changelogi 4.1.0 i 4.1.1. Jest tam tyle bugfixow ze po 1/4 mu
> sie znudzi
Nie wiem jak urzywajac tylko pozytywnych skojarzen napisac ze czegos tak
gupiego nie czytalem od czasu kiedy czytalem "Ucieczke Zennona og\'orka"

Nie uwazasz ze jak wypuscimy w maju to w sierpniu tez moga sie jakies nowe
pakiety popokazywac ??

ld
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.