STABLE strikes again (Re: PHP-4.1.1-1)

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Pią, 8 Lut 2002, 14:38:46 CET

----- Original Message -----
From: "Lukas Dobrek" <dobrek w itp.uni-hannover.de>
To: "cych pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Friday, February 08, 2002 2:27 PM
Subject: Re: STABLE strikes again (Re: PHP-4.1.1-1)

> Nie wiem jak urzywajac tylko pozytywnych skojarzen napisac ze czegos tak
> gupiego nie czytalem od czasu kiedy czytalem "Ucieczke Zennona og\'orka"
>

> Nie uwazasz ze jak wypuscimy w maju to w sierpniu tez moga sie jakies nowe
> pakiety popokazywac ??
Mimo wszystko przypomnij sobie tamtejsza dyskusje... wtedy wedlug niektorych
powinnismy wprowadzac do HEAD tylko bugfixy a reszte zostawic w spokoju.
Jednak zycie pokazalo co innego IMHO. Nie ma sensu zatrzymywac sie mowiac
'tego nie ma sensu wkladac w HEAD bo STABILIZACJA', a niektorzy sieja taka
ideologie (niestety)
WK