wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 8 Lut 2002, 15:57:22 CET

On Fri, Feb 08, 2002 at 03:48:44PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie da sie bo jest texi2ps.
Ale w pakietach mamy *.info, a nie *.texi. I dobrze, to można
przeglądać, ale to porządnego wydruku nie bardzo się nadaje.

> Czyżbyś chciał powiedzieć że mamy to dostarczać także ?
> Jak na razie nie napisałem niczego co by dotykało powyśzego kierunku
> renderingu. html traktuje jako postać wynikową. Z xml da sie ładnie
> wygenerować zaróno ps jak i html
Czym?

> wiec nei rozumiem po co drązysz kolejne
> ogałzienie mozliwego mniej czy bardziej sensowanego konwertowanai czegoś
> takeigo. Po za tym przypomnę ze cąłkiem niezy wynik ps z html daje ..
> szkapa czy mozilla.
Malutkie one nie są....

> To do nędzy jak to sie robi w takim razie i dlaczego konwersja z
> pośrednictwem TeXa Ci nie pasuje ?
Nie wiem czemu jemu nie pasuje, ale mnie może nie pasować bo:
- tetex jest wielki
- trwa to trochę
- zwykle trzeba mieć trochę pojęcia o tecu żeby to zrobić.

> Ale wcale nie musże używać do tego wprost xsl. Mogę wygenerować ot w kilku
> krkach.
A user, który chce sobie tylko w gimpie jakiś efekt nałożyć poradzi
sobie?

> Tak czy inaczej powyższe ma sie nijak do dyyskucji na temat texi/info bo
> traktuje o zupełni czymś innym.
Temat staje się niewygodny i chcesz się wymigać?

Pozdrowienia,
        Jacek