wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 8 Lut 2002, 16:03:53 CET

A czy nie mozna dac ludzion wyboru.
Wyobrazmy sobie za mam mala maszynke. I potrzebuje sobie
cos przeczytac to wtedy bym se napisal

poldek --install pakiet-doc-txt

a jak mam wielka maszyne z texem bajerami java wodotryskiem i drukarka
to i tak se zainstluje cala dokumentacje w xml  bo wiem ze czasem bede
chial se wydrukowac czasem obejrzec nienapisana jeszcze przegladarka,
a czasem co innego.

Takie rozwiazania daja elastycznosc. Ktora w PLD tak cenie. I nie
rozumiem dlaczego tym razem ma byc innaczej. Z powodu miejsca na ftp?
PDF wcale nie sa takie duze jak sie je dobrze zrobi.

I oczywiscie ze ze wszystkich  typow najwiecej daje xml. Tylko ze
zeby tego xml wydrukowac to musze miec albo jave albo tetexa i
jeszcze z rok poczekac zanim ludzie skoncza to pisac. Ja osobiscie
nie narzekam bo ja texa mam na kazdej maszynce ale istnieja tacy co beda.

Skoro tak to prosze bardzo proponuje taka konwencja
pakiet-doc zawiera xml.
pakiet-doc-{txt,html,pdf,ps,dvi} zawiera inne formaty.

W celu nie rozdymania ftp nie potrzebnie. Mozna zrobic tak

jak jest (txt i html ) to robi sie TYLKO txt bo mozna to czytac "more".
Jak jest pdf,ps,dvi to tylko
dvi z przyczyn podanych przez Wrobla.
Bo dvi mozna  w zasadzie pod konsola przeczytac i
latwo go ladnie wydrukowac. Jak nie ma dvi a jest (ps i pdf) to pdf.

Oj jak bylo by fajnie. I nawet jak bedzie zajebista przegladarka do xml
to jak sie jej nie bedzie dalo odpalic na konsoli na i386 z 8MB Ram
to i tak powinno sie doce w txt dostarczac.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.