wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 8 Lut 2002, 17:17:57 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wszędzie dokuemtacja dostarcana w texi jest dosepna w info. Nie ma tu nad
> czym się zastanawiać.

JA NIE LUBIĘ info. I co mi na to powiesz?
Dużo chetniej sięgam po pdf'a jeżeli jest tylko dostępny.

> Może przestań pleść bzdury ?

ekhm...

> Mowa o pdf i ps jest jak na razie TYLKO w konteście DRUKOWANIA. Jeszcze na
> to nie wpadłeś ?

Ale tak nie musi być w przypadku pdf'a.

> Tylko dlatego że maintainer był mówiąc oględnie .. DUPA i włączył to w
> pakiet źródłowy.

Ty tak uważasz. I niekoniecznie masz rację. Bo maintainer mógł chcieć
ułatwić ludziom życie po prostu.

> 100% rajt. Obecnie najbardziej przydatne jest info.

A ty ciągle to samo...
Nie każdy musi chcieć/lubić używać info...

> Spokojnie może być. Zajrzyj sobie do Solka. Tam niemal wszystko jest
> dostarczane w sgml (sunbook) i jest to robione od lat więc nie mów mi że
> to nie ma sensu bo już na kilka lat zanim padł pierszy raz pomysł robienia
> dystrybucji Linuxa w Polsce było to robione.

Tylko, że tam jest ładna i wygodna przeglądarka do tego... I tu się temat
kończy.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...