STABLE strikes again (Re: PHP-4.1.1-1)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 8 Lut 2002, 21:14:14 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Witek Kręcicki wrote:

> Date: Fri, 8 Feb 2002 13:18:52 +0100
> From: Witek Kręcicki <adasi w grubno.da.ru>
> To: grupa rozwijających pld <pld-devel-pl w pld.org.pl>
> Subject: Re: STABLE strikes again (Re: PHP-4.1.1-1)
>
> No wiec.
> 1. Przypomnijcie sobie watki z przelomu listopada/grudnia kiedy to mialobyc
> 'mrozenie'. Jezeli bysmy sie wtedy zatrzymali to bysmy mieli dosc..
> nieaktualny system...
I co z tego?
Wytlumacz mi zwiazek miedzy pojawieniem sie nowej wersji jakiegos softu
a przestaniem dzialania starej (pomijam security-upgdates oczywiscie).

Przyklad: czy pojawienie sie kernela 2.2 spowodowalo ze 2.0 przestal
sie ladowac i dzialac?

> 2. Jezeli ktos jest przeciwnikiem wrzucenia PHP-4.1.1 do stable to niech
> sobie poczyta changelogi 4.1.0 i 4.1.1. Jest tam tyle bugfixow ze po 1/4 mu
> sie znudzi

Ale sam przyznales racje ze te wersje to nie sa _tylko_ bugfixy.

Nie chce popadac ze skrajnosci w skrajnosc, ale przyjrzyj sie temu
jakie podejscie do nowych wersji obowiazuje w Debianie Potato (nie Woody!!!)
i wyciagnij konstruktywne wnioski.

M.

PS. Mam nadzieje ze kiedys na ircu pogadamy o tym :)
-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-