STABLE strikes again (Re: PHP-4.1.1-1)

Pią, 8 Lut 2002, 21:26:07 CET

On Fri, 8 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]

> Tomku, mam w/w mail Fwd do honeja zeby na 7thGuardzie byl
> ten harmonogram dla potomnosci?

Mnie naprawdę mało interesuje co Honeuy pisze. Nie żebym był że mi to
zwisa. Honey czy ktokolwiek inny ma zawsze prawio komentować to co ktoś
napisze i ja sam nic na to nie powim dopóty dopóki komentarze bedą się
trzymnać faktów (co przykładowo przy okazji spotakania w Wawie niestety
nie miało miejsca).