galeon zwisa gdy /dev/dsp jest zajęte

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 8 Lut 2002, 22:48:48 CET

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

>             ^ tia...
> Załączam patch na plik /etc/rc.d/init.d/alsasound. Jest to diff pomiędzy
> tym co jest w CVS a tym co mam u siebie. Drugi plik to używany przeze
> mnie /etc/sysconfig/alsa-oss-pcm.
>
> Jeśli nie będzie sprzeciwów, to wrzucę to do CVS.

Jestem pod wrażeniem, przed chwilą uruchomiłem i działa :))
Jeśli uważasz że nie przyniesie to jakichś efektów ubocznych to wrzucaj.
Zanim pójdzie na buildery chyba zdążymy potestować.

A czy nie możnaby tego blokowania wogóle wyłączyć dla wszystkich programów?
Czy to bzdurny pomysł?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)