GnuGadu (dalej OT)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 9 Lut 2002, 17:44:30 CET

On Sat, Feb 09, 2002 at 12:00:19PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Olej stare. Nie jestem nawet pewien czy w Windowsowym GG da się to
> skasować.

Niestety gg nie umozliwia usuniecia starego konta (wondowsowe rowniez)
Jesli pamietasz stare jhaslo to to zmien dane na puste  to juz nie
znajda.
> To zmień dane na starym koncie.

> Hmmm. Jak w gg-transport zrobię homepage-URL jako mailto:adres, to w
> większości klientów będzie można kliknąć.

Dlatego to jest wersja 0.2, ale czy potrzeba majle w gg ?
Moze wpakowac tam openoffice, evolution i jeszcze pare innych
to nie bedzie potrzeba uzywac nic innego.

Wlasnie.

PS. autaway ma byc za niedlugo.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'