wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Sob, 9 Lut 2002, 21:55:43 CET

On Sat, 9 Feb 2002, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> a kto tak twierdził?

> ale w takim przypadku, czy texi, czy xml, to właściwie jedna
> ryba. przeglądarka to pryszcz w porównaniu do umiejętnego sposobu
> wyprodukowania odpowiedniej jakości doców, posiadania do tego
> uniwersalnego i sprawnego narzędzia. niestety, nie wszystko
> przychodzi w texi jako źródle, nie wszystko ma to "info" na tyle
> poprawne, by produkować zadowalające wyniki.. a że mainainer
> dupa? widać tak, ale na to nie poradzi żadne narzędzie. to my się
> musimy elastycznie dopasować.

Wiesz wogóle co można zawrzeć w texi ?
Skoro sgłaszasz takie watpliwości to najwyraźniej nie masz pojecia.

> ja piszę: maintainerzy daja różne formaty, bo się dokumentacje
> różnią. a Ty mi, że się nie różnią. o czym tu dyskutować? :>

Bo sie NIE różnia. Jeszcze raz i tym razem osatni. Dokumet źródłowy jest
w texi to jak ma się różnić ps jaki dostarcza przez pomyłkę maintainer od
tego który sobie sam wygenerujesz ?

> ani razu nie pisałem, że chodzi mi o generowaną przez nich
> dokumentację z texi

Gdy tym czasem od pierwszej uwagi Artura mowa jest wyłącznie o tym. Ja nie
mam zamieru dyskutoewać o czymś innym bo tyu nie ma o vczy mdyskutować.
Jezlei dokumetacja przychodzu *TYLKO* w ps czy dvi to co tu mozan
konwertować ?

> (która notabene jak pisze np. malekith --
> wcale nie musi być okay), tylko o inne tak naprawdę doce, albo
> generowane w inny sposób (pierwsze z brzegu user manuale do zsh:
> yodl).

Wisz zajrzałem przed chwilą do źródeł zsh. Wniosek jest taki, że z zsh
powoniena zniknać dokumetacja info bo to jest to samo co w manach.
Z manów mozesz sobie wygenerować ładnego ps-a.

[..]
> a jeżeli nie jest? przykład z Panem Jasiem, który Ty po prostu
> olałeś, był rzeczywisty.

Nie wiem czy wiesz ale narzędzia statystyki nie maja zastosowania do
pojedynczych przypadków. Chcesz wykazać że jest inacze to rób to
odpowiednimi metodami wąłsciwymi dla materii. Zgłośc np. poola na
pld.net.pl z zapytaniem w którym bezie jak czewsto kto korzysta z jakiech
typów dokumentów i jak czesto je drukuje.

[..]
> wg. Ciebie inne formaty są przez pomyłkę dostarczane w innych
> distro, jednak takie pomyłki chwali sobie np. dwóch moich
> znajomych, a i mnie się zdarzyło raz czy dwa po prostu
> "przeciągać" pdfy pod windowze nie marudząc właścielowi serwera,

Shit happens .. gdyby w każdym pakeicie tego typu zachowanie było
powtarzalne t uznałbym że masz rację. Tymczasem tak nie jest.

[..]
> tak, cały czas mówię o texi, czyli na pewno nie o wszystkich
> docach. pewnie o ok. 70%, dla których ma istnieć jedna zawodna
> metoda użytkowania, a dla pozostałych 30% -- inne, w zależności
> od pakietów i preferencji ich dokumentatorów. doprawdy,
> uniwersalność jak z żurnala.

Czy zamierzasz optować za gemnerowaneim ps z manów i dołaczaniem tego ?
Może zamiast pruszać się w pzrestzreni wyssanych z palca procentów warto
zerknać na to jak niektóre rzeczy wygladaja faktycznie ? To po pierwsze.
P drugie .. nic nie mówie i speirac sie nie chcę bo i nie ma o co w innych
przypadkach kiedy masz tylko wyrenderowany dokument. Nikt tego wywalać nie
zamierza ni nie wywala.