ftp

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Nie, 10 Lut 2002, 18:51:09 CET

----- Original Message -----
From: "--s+" <ser w metalab.unc.edu>
To: "grupa rozwijających pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Sunday, February 10, 2002 6:48 PM
Subject: Re: ftp

> --->[Quoting Witek Kręcicki <adasi w grubno.da.ru>:]

> Właśnie nie wiem czemu z tym GNU mamy tak walczyć?
pierwsza walka o GNU pojawila sie przy patchu na phpinfo() dodajacym
informacje o PLD. Ostatnio jak patrzylem na loga PLD na www to znikly
wszystkie GNU/Linux. Mi to nie przeszkadza, ale moze przeszkadzac tym ktorzy
patrzac na nazwe sadza ze wszystko bedzie GNU, a przeciez tak nie jest. Z
drugiej strony baza systemu z GNU pochodzi wiec jakby 'trzeba' to dodawac...
WK