postgresql 7.2

Pon, 11 Lut 2002, 07:51:17 CET

Wygląda że jest skończony. Z Pawłem udało nam się znaleźć przyczynę
walenia się na "make chech" w %install i winne było tu linkowanie z
-rpath. Wniosek z tego przypadku jest taki że potencjalnie powinniśmy
dawać wyłącznie -rpath gdziekolwiek jest to tylko możliwe. Także zgoda co
do wniosku Pawła, że gdziekolwiek możan tam także powinniśmy w końcówce
%install wołać "make check".

koments ?

Prośba o przyjrzenie się temu co wyleci z builderów i potestowaniu tego
(włąsnie puśicłem to do pzrebudowania).
Potencjalnie nie powinno być z upgrade kłpotów przy upgrade z 7.1.3.
Postgresql w tej chwili leży na drodze do wypuszczenia wszystkich rzeczy
związanych z pythonem 2.2, a skolejkowało się tego całkiem sporo.

Zaraz po przerzuceniu rzeczy pythona i postgresql-a o ile nie będzie uwag
co do tego ostaniego bendą przegenowane iso. Mam nadzieje że do wiedczora
da się to zrobić.