No mixers found.

Pawel Posiewala pawel w jerzy.prz.rzeszow.pl
Wto, 12 Lut 2002, 20:35:28 CET

On Tue, Feb 12, 2002 at 18:08:06 +0100, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:
> uzywasz moze jajka 2.4?
> Jezeli tak musisz albo skorzystac z devfs, albo tez znalezc jakies inne
> rozwiazanie(i podzielic sie nim bo tez bym skorzystal... wczoraj qlik na
> ircu takoz...)
> Problem polega na tym ze mixery (alsamixer) itepe szukaja plikow
> sterujacych bodajze w /dev/snd/ ktore to jest linkiem do
> /proc/asound/costam. A to w 2.4 zniknelo...
W dokumentacji masz skrypt:
/usr/share/doc/kernel-sound-alsa-0.5.12a/snddevices
który z ustawioną zmienna STATIC=1 stworzy Ci /dev/snd/* i wszystko
powinno być wtedy już dobrze(przynamniej u mnie jest :)

--
pozdrawiam,
        Pawel Posiewala