wiget: SPECS gimp-print.spec,1.4,1.5

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 11 Lut 2002, 10:52:22 CET

On Fri, Feb 08, 2002 at 07:36:52PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ad 2. w przypadku generowaniaps czy pdf z texi *nie ma* różnic w treści
>       ani dodatkowych grafik więc argumet że w takich wypadkach należy
>       dołączać z tego powodu ps czy pdf można sobie bardzo głęboko .. :>

Oj, tu się mylisz. Jako przykład dodatkowych grafik moge podać źródła texi w
gimp-print.
Linijka 45 w pliku doc/programs.texi wygląda tak:
@image{print-main,,4in}

Teraz zastanów się jak bedzie ona wyglądać po przetworzeniu na info a jak po
zrobieniu z tego ps.

Poza tym prosze Cię podaj mi jak moge sobie wydrukować dokumentacje pakietu
jeśli jest ona tylko w info lub tylko w htmlu (podzielonym na strony, a nie
jednym wielkim) ?

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak