cvs.pld.org.pl

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 11 Lut 2002, 16:32:48 CET

--->[Quoting Witold Filipczyk <juandon w poczta.onet.pl>:]

> Jeśli już teraz serwer wymięka, to co będzie w przyszłości.

Wymięka z powodu `cvs get SOURCES`, jak już słyszałeś.

> Trzeba pomyśleć nad wydajniejszym interfejsem do CVSu przez WWW.

Pomyśl.

> Czy nie ma jakiegoś cvsweb-a napisanego w C standalone lub modułu do Apacza?

Nie ma.

> Inna koncepcja prosta acz dyskożerna jest taka, że wszystko
> lub prawie wszystko się robi statycznie.
> Statycznie to może nie jest dobre słowo.
> Zasoby widoczne przez www są kopią CVS-u.
> Każdy commit do CVS-u wyzwala jakiś program przekopiowujący do WWW.
> Albo z crona synchronizacja co jakiś czas.

Napisz. Miejsce nie jest problemem, masz pewność, że jak
napiszesz, to w sekundę uruchamiam ten serwis.

> Nie jestem jasnowidzem (nie mam jeszcze licencji :)), ale wydaje mi się,
> że rozrost procesu do 1GB był związany z WWW.

Nie jesteś jasnowidzem i na dodatek źle ci się wydaje.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org