TUDU

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 13 Lut 2002, 00:06:24 CET

On Tue, 12 Feb 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> kdeadmin już jest poprawiony w repo. kde-i18n jestem świadom problemu,
> wiem o co chodzi, ale to musi zaczekać do czwartku bo właśnie się
> dzisiaj dowiedziałem że w czwartek rano mam egzamin z matmy ;)

IMHO jeżeli nikt na kde-i18n nie wymysli lepszego sposobu/rozwiazania to
powinno to wpasc w takiej postaci jak jest teraz.
za wielu ludzi tego potrzebuje i uzywa.

Jest nieelegancko rozwiazane, ale... dziala i to AFAIK dobrze (ja nie
uzywam KDE)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...