TUDU

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 13 Lut 2002, 09:43:09 CET

On Tue, 12 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> 2. XFree86: w toku i wymaga jeszcze sporo pracy.

mam - działa.
Problemy tak jak pisał qboosh

> 4. apache i php: skończone i wygląda że jest OK.

mam - testuje - zero problemów ( znaczy się... nikt mi się nie skarży, a
strony chodzą :) )

> 5. python 2.2: w zasadzie skończony i czeka na ..
>
> 7. glibc 2.2.5 .. ???

mam u siebie na kilku maszynach (różne: 586, 686, SMP) - nie widzę
problemów...

Dodałbym do tego:
8. g-wrap + gnucash - doprowadzenie do działania tego tandemu. ewentualne
cofnięcie g-wrap

9. vconfig - ostatnia działająca z jajkiem 2.2 wersja to jest afair 1.0.4
(marcus - skoryguj mnie, od pewnego czasu tego nie używam...) i to powinno
w branch wpaść. Nowsze są dla 2.4.

10. gpm - wyjaśnienie co jest powodem padania i downgrade lub poprawka.
Ktoś się deklarował, że się przyjrzy... i ja nawet pamiętam kto :)

11. ircd - muszą powstać 2 wersje: ipv4 i ipv6. Obecna pracuje tylko jako
ipv6 AFAIR. Albo ktoś musi pogrzebać, żeby to-to chodziło normalnie na
obu.

12. pump - nie słyszałem, żeby komukolwiek działał (mi na pewno nie
chce...). Sugeruję cofnięcie do test narazie.

To chyba wszystko co miałem zanotowane....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...