Co z poprawką na Del/Home/End w Xtermie?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 11:55:21 CET

GoTaR <gotar w poczta.onet.pl> writes:

> Zaraz zaraz - używasz czy nie polskich locali - instalujesz lang(pl)?

[klakier@żółw klakier]$ locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="pl_PL"
LC_NUMERIC="pl_PL"
LC_TIME="pl_PL"
LC_COLLATE="pl_PL"
LC_MONETARY="pl_PL"
LC_MESSAGES="pl_PL"
LC_PAPER="pl_PL"
LC_NAME="pl_PL"
LC_ADDRESS="pl_PL"
LC_TELEPHONE="pl_PL"
LC_MEASUREMENT="pl_PL"
LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
LC_ALL=pl_PL

i instaluję lang(pl)

> Poprawione bindowanie klawiatury jest w ...apps-default/pl/XTerm, w

Mam aktualny plik, porównywałem z cvsowym.
Home/End/Del nie działa mi również gdy uruchamiam LC_ALL=C xterm

Może coś z konfiguracji iksów?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)