Co z poprawką na Del/Home/End w Xtermie?

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Czw, 14 Lut 2002, 14:19:52 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 11:55:21 +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Mam aktualny plik, porównywałem z cvsowym.

Próbowałeś przerzucić jego zawartość do ~/.Xdefaults bądź ~/XTerm? W
ogóle ten opis jest czytany? Zmień kolor tła na jakiś żółty i zobacz,
czy odnosi to skutek.

> Home/End/Del nie działa mi również gdy uruchamiam LC_ALL=C xterm
>
> Może coś z konfiguracji iksów?

To jest wszystko, co odnosi się u mnie do języka:

Section "InputDevice"
    Identifier	"Keyboard1"
    Driver	"Keyboard"
    Option "AutoRepeat"	"250 30"
    Option "XkbRules"	"xfree86"
    Option "XkbModel"	"pc102"
    Option "XkbLayout"	"gb+pl"
EndSection

Zaś same Xy uruchamiam przez:

$ xinit /usr/X11R6/bin/icewm

Jedyne, co poza tym pozostaje, to zmienne środowiskowe, czyli w zasadzie
tylko TERM.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!